x
User Tested

User Tested - How the World's Top Companies Use Human Insight to Create Great Experiences

Gebundene Ausgabe, Sprache: Englisch
28,00 €
inkl. MwSt. zzgl. Versandkosten
Nur noch 1x vorrätig

Reduzierte Artikel in dieser Kategorie


Produktdetails  
Verlag Wiley & Sons
Auflage 2022
Seiten 240
Format 15,9 x 2,1 x 23,5 cm
Gewicht 423 g
Artikeltyp Englisches Buch
EAN 9781119844631
Bestell-Nr 11984463UA

Produktbeschreibung  

An insightful discussion and practical guide on how to put customers back into the center of your business model

With so many digital experiences touching our lives--and businesses--it's understandable to feel like you're drowning in data. There's a dashboard or chart for just about everything, but data alone can't help you understand and empathize with your customers. No amount of it will take you inside their heads, help you see the world through their eyes, or let you experience what it's really like to be your customer. Only human insight from real people can do that.

User Tested gives both individual contributors and executives an approachable, pragmatic playbook for stepping beyond standard business metrics and infusing real human insight into every business decision, design, and experience.

In this book, you'll:
_ Learn how businesses became obsessed with data--but disconnected from their customers--and why that's not sustainable
_ Get the basi cs about how to capture human insight through user testing, including how to find the right people, ask the right questions, and make sense of and act on all the insights you uncover
_ Dive into a detailed playbook that shares real-world examples of how you can collect and scale human insight across the teams in your organization--from marketing to product, and beyond
_ Learn how to evangelize the power of human insight throughout your organization, so every department can create a culture of customer empathy and share a firsthand understanding of customer needs
_ Find out how companies like Microsoft, AAA Club Alliance, HelloFresh, and Notre Dame's IDEA Center solidly connect with and elicit meaningful feedback from customers in friendlier, faster, and more direct ways

Perfect for any industry, User Tested: How the World's Top Companies Use Human Insight to Create Great Experiences was co-authored by the chief insights officer and the CEO of UserTesting--a SaaS c ompany fundamentally changing the way both B2B and consumer brands find out what real people think and feel. The book reflects the authors' commitment to helping you position the customer squarely in the center of your business model by weaving their true voices throughout your company's decision making.

Inhaltsverzeichnis:

List of Figures xi

Acknowledgments xiii

Preface xv

Part 1 The Challenge: Understanding Customers as Humans, Not Data Points 1

1 Competing in the Experience Economy: Many Companies Succeed Despite Sub-Par Customer Understanding 3

2 The Missing Dimension: Why and How Human Insight Powers Great Experiences 21

Part 2 The Solution: Human Insight Powers Customer-Centric Actions 41

3 What're You Trying to Answer? Mapping a User Test Approach to Your Desired Learnings 43

4 You Are Not Your Customer: How to Get Access to the Perspectives That Matter 63

5 Capture and Analyze: Sifting Through the Noise to Find the Signal 75

6 Take Action on Human Insight: Decide Where and How to Apply Your Learnings 89

Part 3 The Playbook: How Human Insight Fits into Your Business 97

7 Product Development: Creating Products People Love 99

8 Marketing: Getting Inside the Heads of Your Buyers 121

9 E very Team Owns the Experience: Optimizing the Holistic Customer Journey 149

Part 4 The Culture Shift: Applying Human Insight at Scale 173

10 Bottom Up: The Grassroots Movement 175

11 Top Down: How Executives Can Support and Model Change 191

One Final Note 205

Index 207

Mehr Angebote zum Thema  

Verpasse keine Highlights & Aktionen. Jetzt zum Newsletter anmelden.

Wenn Sie unseren Newsletter abonnieren, willigen Sie damit ein, dass Ihre E-Mail Adresse gespeichert und gemäß Art. 6 Abs. 1 a) DSGVO verarbeitet wird. Einzelheiten zur Speicherung und Nutzung Ihrer Daten finden Sie unter Datenschutz und Datensicherheit. Zur Optimierung unseres Angebots werten wir in anonymisierter Form aus, wie viele Links in unserem Newsletter angeklickt werden. Diese Auswertung lässt keinen Rückschluss auf Ihre Person oder sonstige Ihrer Daten zu und wird nicht mit anderen personenbezogenen Daten oder Bestelldaten verbunden. Die Auswertung der Klickzahlen erfolgt allein zu statistischen Zwecken.
Eine Abmeldung ist jederzeit über einen Link am Ende jeden Newsletters möglich.
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist dadurch aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den ehemaligen gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

3 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Ladenpreis.

4 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

5 Diese Artikel haben leichte Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer oder ähnliches und können teilweise mit einem Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet sein. Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

6 Der Preisvergleich bezieht sich auf die Summe der Einzelpreise der Artikel im Paket. Bei den zum Kauf angebotenen Artikeln handelt es sich um Mängelexemplare oder die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt oder um eine ehemalige unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis. Der jeweils zutreffende Grund wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt.

7 Der gebundene Preis des Buches wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Preis.

8 Sonderausgabe in anderer Ausstattung, inhaltlich identisch. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den Vergleich Originalausgabe zu Sonderausgabe.

9 Der Preisvergleich bezieht sich auf den Originalpreis eines neuen Exemplares.

Alle Preisangaben inkl. gesetzlicher MwSt. und ggf. zzgl. Versandkosten.