x
Management Strategies to Survive in a Competitive Environment

Management Strategies to Survive in a Competitive Environment - How to Improve Company Performance

Taschenbuch, Sprache: Englisch
171,19 €
inkl. MwSt. versandkostenfrei!
Nur noch 2x vorrätig


Produktdetails  
Verlag Springer
Auflage 2022
Seiten 412
Format 15,5 x 2,2 x 23,5 cm
Gewicht 633 g
Artikeltyp Englisches Buch
Reihe Contributions to Management Science
ISBN-10 3030722902
EAN 9783030722906
Bestell-Nr 03072290A

Produktbeschreibung  

Competition is present for almost every sector nowadays. Therefore, it is vital for companies to develop a set of strategies in order to survive in the competitive environment of a globalized world. This book discusses how and why not every strategy is appropriate for every sector. The volume offers a qualified and comprehensive analysis to determine effective competitive strategies taking into account the many different factors that affect company performance.

Inhaltsverzeichnis:

Chapter 1. Developing Strategies for Hospitals from Patient and Personnel Perspective with DEMATEL.- Chapter 2. New Approach to A Disruptive Business Model with Dynamic Capability under the Blockchain Technology.- Chapter 3. Strategy Development to Improve the Business Performance of Nuclear Energy Companies.- Chapter 4. The Driving Force of Market Value and Financial Performance in Knowledge-based Business Environment: Intellectual Capital.- Chapter 5. Strategic Decisions and Agile Decision Sets in Energy Investments.- Chapter 6. Students' Satisfaction with Applications Implemented in Distance Education Process During the Pandemic Period.- Chapter 7. Analysis of Determinants of The High Technology Export in Turkey: Policy Recommendation for High-tech Companies.- Chapter 8. Technology Entrepreneurship and Access to Financial Resources in Turkey.- Chapter 9. The administration of foreign exchange risk for Sinaloa's micro industries.- Chapter 10. Interplay among Strategic Macroe conomic Variables in Selected Competitive Economies: Insights from dynamic panel studies.- Chapter 11. Defining Appropriate Government Strategies to Reduce Unemployment during COVID-19 Pandemics.- Chapter 12. Generating Innovative Financial Strategies for Turkish Deposit Banks.- Chapter 13. Strategic Social Media Marketing and Data Privacy.- Chapter 14. Digital Transformation and Changing Marketing Dynamics in the World.- Chapter 15. The Need and Importance of Financial Innovation in City Marketing.- Chapter 16. Robotic Process Automation (RPA) Applications in COVID-19.- Chapter 17. Strategy Recommendations for Finance of Space Based Solar Energy Investments.- Chapter 18. Leading Determiners of Institutionalization in Globalization Era and Strategic Change Management in Educational Organizations.- Chapter 19. Management of COVID-19 through Strategic Roles of Governments: A Study on Highly Affected Countries.- Chapter 20. Strategy Proposals for Onshore and Offshore Wind Energy Inve stments inDeveloping Countries.- Chapter 21. Organizational Communication as an Effective Communication Strategy in Organizations and the Role of the Leader.- Chapter 22. The Role of Health Policies for the Strategic Investment Decisions of the International Companies.- Chapter 23. A Rapid Implementation of Remote Work as a Strategy in Response to Covid-19: An Examination in Terms of Work-Life Balance.- Chapter 24. The Strategic Importance of Quality Training Given to Personnel: An Evaluation for Nuclear Energy Companies.- Chapter 25. The importance of foreign direct investments in Turkey's Export: A New Strategy for Low and Medium Tech Firms.- Chapter 26. A Research on Effect of Performance Evaluation and Efficiency on Work Life.- Chapter 27. Proactive Marketing Decision Making in Digitalization Age: How Can Data-Based Methodologies Help to Marketing Research?.

Mehr Angebote zum Thema  

Verpasse keine Highlights & Aktionen. Jetzt zum Newsletter anmelden.

Wenn Sie unseren Newsletter abonnieren, willigen Sie damit ein, dass Ihre E-Mail Adresse gespeichert und gemäß Art. 6 Abs. 1 a) DSGVO verarbeitet wird. Einzelheiten zur Speicherung und Nutzung Ihrer Daten finden Sie unter Datenschutz und Datensicherheit. Zur Optimierung unseres Angebots werten wir in anonymisierter Form aus, wie viele Links in unserem Newsletter angeklickt werden. Diese Auswertung lässt keinen Rückschluss auf Ihre Person oder sonstige Ihrer Daten zu und wird nicht mit anderen personenbezogenen Daten oder Bestelldaten verbunden. Die Auswertung der Klickzahlen erfolgt allein zu statistischen Zwecken.
Eine Abmeldung ist jederzeit über einen Link am Ende jeden Newsletters möglich.
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist dadurch aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den ehemaligen gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

3 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Ladenpreis.

4 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

5 Diese Artikel haben leichte Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer oder ähnliches und können teilweise mit einem Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet sein. Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

6 Der Preisvergleich bezieht sich auf die Summe der Einzelpreise der Artikel im Paket. Bei den zum Kauf angebotenen Artikeln handelt es sich um Mängelexemplare oder die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt oder um eine ehemalige unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis. Der jeweils zutreffende Grund wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt.

7 Der gebundene Preis des Buches wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Preis.

8 Sonderausgabe in anderer Ausstattung, inhaltlich identisch. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den Vergleich Originalausgabe zu Sonderausgabe.

9 Der Preisvergleich bezieht sich auf den Originalpreis eines neuen Exemplares.

Alle Preisangaben inkl. gesetzlicher MwSt. und ggf. zzgl. Versandkosten.