Marketing-Management

Marketing-Management

Sie sparen 33%

Verlagspreis:
74,89€
bei uns nur:
49,99€
Preis inkl. Mwst. versandkostenfrei
Kartoniert/Broschiert
Pearson Education, Global Edition, 2018, 832 Seiten, Format: 21,6x27,7x2,6 cm, Artikeltyp: Englisches Buch, ISBN-10: 1292092629, EAN: 9781292092621, Bestell-Nr: 29209262UM
Verfügbare Zustände:
Neu
77,03€
Details zum Zustand: Hierbei handelt es sich um unbenutzte Bücher mit leichten Lager- und Transportschäden (angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem) die nicht mehr als neuwertig gelten, sich ansonsten aber in tadellosem Zustand befinden. Diese Bücher sind mit einem Stempelaufdruck am unteren Buchschnitt als solche markiert. Sie waren nie in Privatbesitz und werden von Buchhändlern und Verlagen gesammelt. Diese Bücher kaufen wir dann palettenweise bei Verlagen und Großhändlern ein, was uns die günstigen Preise für Sie ermöglicht.

Wir verkaufen keine Bücher mit fehlenden Seiten bzw. CDs! Alle Artikel werden von uns überprüft. Verschickt werden nur Artikel, die den Zuständen 'gut' bis 'sehr gut' entsprechen. Auch wir lieben Bücher und verkaufen nur Ware, die wir uns auch selbst ins Regal stellen würden.


Produktbeschreibung

For undergraduate and graduate courses in marketing management.

The gold standard for today's marketing management

Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.

The world of marketing is changing everyday--and in order for students to have a competitive advantage, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice.

The Fifteenth Edition is fully integrated with MyLab Marketing and is updated where appropriate to provide the most comprehensive, current, and engaging marketing management text as possible.

Please note that the product you are purchasing does not include MyLab Marketing.

MyLab Marketing

Join over 11 million students benefiting from Pearson MyLabs.

This title can be supported by MyLab Marketing, an online homework and tutorial system designed to test and build your understanding. Would you like to use the power of MyLab Marketing to accelerate your learning? You need both an access card and a course ID to access MyLab Marketing.

These are the steps you need to take:

1. Make sure that your lecturer is already using the system

Ask your lecturer before purchasing a MyLab product as you will need a course ID from them before you can gain access to the system.

2. Check whether an access card has been included with the book at a reduced cost

If it has, it will be on the inside back cover of the book.

3. If you have a course ID but no access code, you can benefit from MyLab Marketing at a reduced price by purchasing a pack containing a copy of the book and an access code for MyLab Marketing (ISBN:9781292092737)

4. If your lecturer is using the MyLab and you would like to purchase the product...

Go to www.MyLab Marketing.com to buy access to this interactive study programme.

For educator access, contact your Pearson representative. To find out who your Pearson representative is, visit www.pearsoned.co.uk/replocator

Autorenbeschreibung

Prof. Philip Kotler lehrt an der Kellogg School of Management, Chicago. Er gilt als renommierter Experte im Bereich Marketing weltweit.


Artikelbild
Artikel

zum Preis von
(Preis inkl. Mwst.)

Zum Warenkorb